Розробки уроків

План-конспект уроку  фізичної культури з елементами футболу для учнів 3-го класу.

Тема уроку:  Cвіт футболу.
Завдання уроку: 1. Закріпити передачу м’яча внутрішньою стороною стопи.
                             2. Повторити зупинку м’яча підошвою.
                             3. Ознайомити з технікою фінт „відходом” з переносом ноги через м’яч.
                             4. Сприяти швидкісної витривалості
Тип уроку: навчально-ігровий.
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки.
Місце проведення: спортивний зал.
Тривалість уроку: 45 хвилин.

№ пор.
зміст уроку
дозування
організаційно-методичні вказівки
І. Підготовча частина (15 хв.)
1
Шикування, привітання,  повідомлення завдань уроку.  Стройові вправи!                           Техніка безпеки на уроці.
1хв.                          3хв
У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд.
2
Футбол підкорив серця багатьох людей своєю доступністю і простотою, тому що в футбол може грати кожний. Футбол — це буря емоцій від захоплення до повного роз­чарування. Інтерес до футболу настільки високий, що лю­ди придумують все нові й нові види цієї гри. У деяких країнах створили навіть свій особливий футбол — амери­канський, австралійський. Проводиться навіть чемпіонат світу з футболу для роботів.  А хто знає футбольні клуби України?
— Яких відомих футболістів ви знаєте?!
А зараз проведемо розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне наван­таження
3хв
Протягом бесіди діти відповіда­ють на запитання вчителя
4
Різновиди ходьби і бігу                                                                              
3 хв
Спинки тримати рівно
5
Комлекс ЗРВ
5хв
Звернути увагу на розігрів м'язів ніг та гомілкостопу




ІІ. Основна частина (25 хв.)
1
Передача м’яча внутрішньою частиною стопи. Зупинка  м’яча підошвою.
5хв
Поєднувати зупинки і удари по м’ячу без ведення.




2
Естафети з елементами футболу

1.БІГ з м’ячем в руках
2. Ведення м’яча ногою між фішками
3. Стрибки на двох ногах з  м’ячем.     
10хв
Естафета починається за свистком вчителя
3
4. Гра у футбол           
10хв
Ігровий метод організації учнів

ІІІ. Заключна частина (4-5 хв.)
1
                                                          Шикування в одну шеренгу.
2хв
Концентрація уваги.
Оцінити техніку зупинки м'яча

2



Підведення підсумку уроку.
1хв

3
Організаційний вихід зі спортивного залу.
1хв


                                                                                                Тема: Баскетбол
Завдання:
1.     Повторити техніку передач м'яча вивченими способами.
2.     Вивчити техніку кидка м'яча після ведення і подвійного кроку по центру щита.
3.     Повторити способи тактичних дій у нападі з використанням наведення на гравця.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м'ячі, щити.
Зміст уроку
Дозу-вання
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина (14 хв)
1.     Організаційний момент: привітання з класом, шикування в шеренгу, рапорт
1 хв
Перевірити стан спортивної форми та стан здоров'я учнів.
Пов'язати завдання уроку з попередніми.
Перешикування з однієї шеренги в дві.
Виконувати 6-8 разів.
Виконуються в колоні по одному
2.     Повідомлення завдань уроку
1 хв
3.     Організовуючі вправи на місці.
2 хв
4.     Різновиди ходьби і бігу
1 хв
5.     Загальнорозвивальні вправи в парах
8 хв
6.     Спеціальні вправи баскетболіста для м'язів рук і ніг
1 хв
Основна частина (27 хв)
1.     Передача м'яча двома руками від грудей на місці з лівого і правого бокум в русі
2 хв
У повільному темпі.
Відстань між учнями 3-4 м.
У парах по черзі по колу, де гравці з м'ячем обводять гравців без м'яча.
Виконується з різних точок від щита.
Розподілити клас на трійки, де два нападаючих і один захисник.
Нападаючий з м'ячем наводить захисника на другого нападаючого.
Використовуються як основний так і додатковий щити
2.     Передача м'яча двома руками з-за голови на місці
2 хв
3.     Передача м'яча двома руками від грудей від підлоги
2 хв
4.     Ведення м'яча зі зміною швидкості руху
2 хв
5.     Кидок м'яча однією рукою з місця з 3-4 м.
4 хв
6.     Кидок м'яча після ведення і подвійного кроку з різних боків щита
6 хв
7.     Взаємодія гравців у команді з використанням наведення на гравця
2 хв
8.     Навчальні ігри за спрощеними правилами 1 х 1, 2 х 2
7 хв
Заключна частина (4 хв)
1.     Шикування в шеренгу.
1 хв
Аналізується та оцінюється техніка виконання ведення і кидка м'яча після подвійного кроку
2.     Підбиття підсумків уроку
2 хв
3.     Організований вихід зі спортивного залу
1 хв


План-конспект уроку №                                              Дата ___________
Тема: Баскетбол
Завдання:
1.     Ознайомити з технікою передач м'яча однією рукою від плеча.
2.     Повторити техніку виконання передач м'яча на місці і в русі в парах.
3.     Формувати вміння використовувати вивчені елементи в навчальних іграх.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м'ячі, щити.
Зміст уроку
Дозу-вання
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина (14 хв)
1.     Організаційний момент, привітання з класом, шикування в шеренгу, рапорт
1 хв
Перевірити стан спортивної форми учнів та стан здоров'я за допомогою вимірювання пульсу.
Учні розташовуються по колу.
2.     Повідомлення завдань уроку та теоретичної теми «Раціональне харчування спортсмена». Воно забезпечує енергетичні та інші потреби організму в тому числі і необхідний рівень обміну речовин.
1 хв
3.     Організовуючі вправи на місці
2 хв
4.     Різновиди ходьби і бігу
1 хв
5.     Загальнорозвивальні вправи в парах
8 хв
6.     Спеціальні вправи баскетболіста для м'язів тулуба і ніг
1 хв
Основна частина (27 хв)
1.     Передача м'яча двома руками від грудей на місці з лівого і правого бокум в русі
2 хв
Відстань до 5 м.
Відстань до 4 м.
Відстань до 5 м.
Дистанція між передачами 2-3 м.
Пересування у повільному темпі.
Виконується з різних точок від щита.
Перший номер виконує кидки, а другий подає м'яч. Потім навпаки.
Клас розподілити на два відділення по три учасники
2.     Передача м'яча двома руками з-за голови на місці
2 хв
3.     Передача м'яча двома руками від грудей від підлоги
2 хв
4.     Ведення м'яча зі зміною швидкості руху
2 хв
5.     Кидок м'яча однією рукою з місця з 3-4 м.
4 хв
6.     Кидок м'яча після ведення і подвійного кроку з різних боків щита
6 хв
7.     Взаємодія гравців у команді з використанням наведення на гравця
2 хв
8.     Навчальні ігри за спрощеними правилами 1 х 1, 2 х 2
7 хв
Заключна частина (4 хв)
1.     Шикування в шеренгу
1 хв
Аналізується та оцінюється техніка кидка м'яча однією рукою з місця з 3-4 м
2.     Підбиття підсумків уроку
2 хв
3.     Організований вихід зі спортивного залу
1 хв
План-конспект уроку                                               Дата ___________
Тема: Баскетбол
Завдання:
1.     Ознайомити з технікою ловіння м'яча на різній висоті.
2.     Повторити техніку кидка м'яча з місця і після подвійного кроку.
3.     Повторити способи тактичних дій гравців у нападі за допомогою пересічення.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м'ячі, щити.
Зміст уроку
Дозу-вання
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина (15 хв)
1.     Організаційний момент, привітання з класом, шикування в шеренгу, рапорт
1 хв
Перевірити стан спортивної форми та стан здоров'я учнів.
Пояснити основні правила безпеки під час передач м'яча на місці і в русі.
Вправи виконувати з високою амплітудою для розтягування основних м'язових груп
2.     Повідомлення завдань уроку
2 хв
3.     Організовуючі вправи на місці
2 хв
4.     Різновиди ходьби і бігу
1 хв
5.     Загальнорозвивальні вправи в парах
8 хв
6.     Спеціальні вправи баскетболіста для м'язів тулуба і ніг
1 хв
Основна частина (26 хв)
1.     Передача м'яча двома руками від підлоги у русі
3 хв
Відстань 3-4 м.
Передачі на висоті 1-1,8 м.
Використовуються стійки для обведення
Виконується потоком на кожний щит.
Клас розподілити на чотири групи (по дві на кожен щит), виконується потоком.

2.     Передача м'яча однією рукою від плеча і ловіння на різній висоті двома руками
2 хв
3.     Ведення м'яча зі зміною напрямку руху
5 хв
4.     Кидок м'яча однією рукою з місця з 3-4 м по центру щита.
5 хв
5.     Кидок м'яча після ведення і подвійного кроку з кутів майданчика
6 хв
6.     Взаємодія гравців у команді за допомогою пересічення
2 хв
7.     Навчальні ігри за спрощеними правилами
2 х 2, 3 х 3
7 хв
Заключна частина (4 хв)
1.     Шикування в шеренгу
1 хв
Аналізується та оцінюється техніка ведення м'яча зі зміною напрямку руху
2.     Підбиття підсумків уроку
2 хв
3.     Організований вихід зі спортивного залу
1 хв
     Тема: Легка атлетика
Завдання:
1.     Повторити техніку виконання «човникового» бігу 4 х 9 м.
2.     Формувати комплексний прояв швидкості у бігу на 30 м.
3.     Сприяти розвитку витривалості під час рівномірного бігу до 700 м.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: свисток, м'ячі, секундомір, скакалки, кеглі.
Зміст уроку
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина (13 хв)
1.     Шикування в шеренгу, рапорт
2 хв
Перевірити стан спортивного одягу та взуття.
Фронтальний метод організації діяльності учнів.
Слідкувати за поставою
2.     Повідомлення завдань уроку
2 хв
3.     Стройові вправи на місці
2 хв
4.     Загальнорозвивальні вправи в русі
7 хв
Основна частина (27 хв)
1.     Спеціальні вправи бігуна:
̶  біг з високим підніманням стегна;
̶  біг на місці з високим підніманням стегна в упорі;
̶  дріботливий біг;
̶  біг із закиданням гомілки;
̶  біг стрибками
5 хв
Пояснити, показати.
Виправляти помилки повторним поясненням.
Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів.
Слідкувати за правилами виконання вправи.
Слідкувати за бігом по дистанції та фінішування.
У повільному темпі.
Без урахування часу.
Слідкувати за диханням.
Ігровий метод організації учнів

2.     «Човниковий біг» 4 х 9 м
3 хв
3.     Біг на 30 м
6 хв
4.     Багаторазові стрибки з поворотами на 90°, 180° та 360°
4 хв
5.     Рівномірний біг до 700 м
4 хв
6.     Рухливі ігри з бігом і стрибками. Гра у футбол, піонербол.
5 хв
Заключна частина (5 хв)
1.     Шикування в шеренгу.
Вправи на увагу
2 хв
Концентрація уваги.
Оцінити техніку спеціальних вправ бігуна
2.     Підбиття підсумків уроку
2 хв
3.     Домашнє завдання
1 хв


План-конспект уроку                                    Дата ___________
Тема: Легка атлетика
Завдання:
1.     Повторити спеціальні стрибкові вправи.
2.     Повторити «Човниковий» біг 4 х 9 м.
3.     Повторити багаторазові стрибки зі скакалкою.
4.     Рівномірний біг до 700 м.
5.     Рухливі ігри
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: свисток, м'ячі, секундомір, скакалки.
Зміст уроку
Дозу-вання
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина (13 хв)
1.     Шикування в шеренгу, рапорт
1 хв
Перевірити стан здоров'я учнів за допомогою вимірювання пульсу та стан спортивного одягу.
Фронтальний метод організації діяльності учнів.

2.     Повідомлення завдань уроку
2 хв
3.     Історія розвитку легкої атлетики в Україні. Українські атлети володіють світовими рекордами: Сергій Бубка (стрибки з жердиною – на стадіоні та у приміщенні), Інеса Кравець (потрійний стрибок) і Наталія Добринська (п'ятиборство).
2 хв
4.     Перешикування на місці в шерензі
1 хв
5.     Різновиди ходьби та бігу по прямокутнику
2 хв
6.     Загальнорозвивальні вправи в русі
5 хв
Основна частина (27 хв)
1.     Спеціальні стрибкові  вправи:
̶  стрибки через перепону;
̶  стрибки вгору з місця з двох ніг;
̶  багатоскоки;
̶  стрибки вгору з місця з двох ніг із подоланням перешкод
6 хв
Пояснити, показати. Виправляти помилки повторним поясненням.
Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів.
На двох ногах, на одній, з подвійним стрибком уперед.
У повільному темпі.
Без урахування часу. Чергувати біг з ходьбою.
Ігровий метод організації учнів

2.     «Човниковий біг» 4 х 9 м
7 хв
3.     Багаторазові стрибки зі скакалкою
4 хв
4.     Рівномірний біг до 700 м
5 хв
5.     Рухливі ігри з бігом і стрибками. Гра у футбол, піонербол.
5 хв
Заключна частина (5 хв)
1.     Шикування в шеренгу.
Вправи на відновлення дихання
2 хв
На місці у повільному темпі.
Концентрація уваги.
Оцінити техніку виконання «човникового» бігу 4 х 9 м
2.     Підбиття підсумків уроку
2 хв
3.     Домашнє завдання
1 хв

План-конспект уроку                                                  Дата ___________
Тема: Легка атлетика
Завдання:
1.     Повторити техніку виконання спеціальних стрибкових вправ.
2.     Вивчити основні складові техніки стрибку у довжину з розбігу.
3.     Розвивати витривалість у бігу до 900 м.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: свисток, м'ячі, секундомір, скакалки.
Зміст уроку
Дозу-вання
Організаційно-методичні вказівки
Підготовча частина (13 хв)
1.     Шикування в шеренгу, рапорт
1 хв
Перевірити стан спортивного одягу та стан здоров'я учнів.
Отримати зворотню інформацію.
Слідкувати за поставою
2.     Повідомлення завдань уроку
2 хв
3.     Правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою
2 хв
4.     Перешикування на місці в шерензі
1 хв
5.     Ходьба на носках і п'ятках
2 хв
6.     Загальнорозвивальні вправи в русі
5 хв
Основна частина (27 хв)
1.     Спеціальні стрибкові  вправи:
̶  стрибки зі скакалкою (на одній нозі, на двох, із просуванням упред, назад);
̶  стрибки у висоту з місця з двох ніг;
̶  стрибок уздовж гімнастичної лави з двох ніг просуваючись вперед
7 хв
Пояснити, показати. Виправляти помилки.
Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів.
Пояснити, показати. Виправляти помилки.
У повільному темпі.
Без урахування часу. Чергувати біг з ходьбою.
Ігровий метод організації учнів

2.     Стрибок у довжину з розбігу «зігнувши ноги»:
̶  відштовхування з одного кроку;
̶  стрибок із 2-3 бігових кроків з розбігу та приземлення;
̶  стрибок у довжину з короткого розбігу з приземленням та вихід зі стрибкової ями
9 хв
3.     Рівномірний біг до 900 м
6 хв
4.     Рухливі ігри з бігом і стрибками. Гра у футбол, піонербол.
5 хв
Заключна частина (5 хв)
1.     Шикування в шеренгу.
Вправи на увагу
2 хв
Оцінити кращих учнів, які брали участь у рухливих іграх
2.     Підбиття підсумків уроку
2 хв
3.     Домашнє завдання
1 хв
                                                                         


Комментариев нет:

Отправить комментарий