План-конспект
уроку фізичної культури з елементами
футболу для учнів 3-го класу.
Тема уроку: Cвіт футболу.
Завдання
уроку: 1. Закріпити передачу м’яча внутрішньою стороною стопи.
2.
Повторити зупинку м’яча підошвою.
3. Ознайомити з технікою фінт
„відходом” з переносом ноги через м’яч.
4. Сприяти швидкісної витривалості
Тип уроку: навчально-ігровий.
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки.
Місце проведення: спортивний зал.
Тривалість уроку: 45 хвилин.
№ пор.
|
зміст
уроку
|
дозування
|
організаційно-методичні
вказівки
|
||
І.
Підготовча частина (15 хв.)
|
|||||
1
|
Шикування,
привітання, повідомлення завдань
уроку. Стройові вправи! Техніка безпеки на
уроці.
|
1хв. 3хв
|
У
шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд.
|
||
2
|
Футбол підкорив
серця багатьох людей своєю доступністю і простотою, тому що в футбол може
грати кожний. Футбол — це буря емоцій від захоплення до повного розчарування.
Інтерес до футболу настільки високий, що люди придумують все нові й нові
види цієї гри. У деяких країнах створили навіть свій особливий футбол — американський,
австралійський. Проводиться навіть чемпіонат світу з футболу для
роботів. А хто знає футбольні клуби
України?
— Яких відомих
футболістів ви знаєте?!
А зараз проведемо
розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити
підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне навантаження
|
3хв
|
Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя
|
||
4
|
Різновиди
ходьби і бігу
|
3 хв
|
Спинки тримати рівно
|
||
5
|
Комлекс ЗРВ
|
5хв
|
Звернути
увагу на розігрів м'язів ніг та гомілкостопу
|
||
ІІ.
Основна частина (25 хв.)
|
|||||
1
|
Передача
м’яча внутрішньою частиною стопи. Зупинка м’яча підошвою.
|
5хв
|
Поєднувати
зупинки і удари по м’ячу без ведення.
|
||
2
|
Естафети
з елементами футболу
1.БІГ з м’ячем в руках
2. Ведення м’яча ногою між фішками
3. Стрибки
на двох ногах з м’ячем.
|
10хв
|
Естафета
починається за свистком вчителя
|
||
3
|
4. Гра у
футбол
|
10хв
|
Ігровий метод організації учнів
|
||
ІІІ.
Заключна частина (4-5 хв.)
|
|||||
1
|
Шикування в одну шеренгу.
|
2хв
|
Концентрація уваги.
Оцінити техніку зупинки м'яча
|
||
2
|
Підведення
підсумку уроку.
|
1хв
|
|||
3
|
Організаційний
вихід зі спортивного залу.
|
1хв
|
|||
Тема: Баскетбол
Завдання:
1. Повторити техніку передач м'яча вивченими способами.
2.
Вивчити техніку кидка
м'яча після ведення і подвійного кроку по центру щита.
3. Повторити способи тактичних дій у нападі з використанням
наведення на гравця.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м'ячі, щити.
Зміст уроку
|
Дозу-вання
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Підготовча частина (14 хв)
|
||
1.
Організаційний
момент: привітання з класом, шикування в шеренгу, рапорт
|
1 хв
|
Перевірити стан спортивної
форми та стан здоров'я учнів.
Пов'язати завдання уроку з
попередніми.
Перешикування з однієї
шеренги в дві.
Виконувати 6-8 разів.
Виконуються в колоні по
одному
|
2.
Повідомлення
завдань уроку
|
1 хв
|
|
3.
Організовуючі
вправи на місці.
|
2 хв
|
|
4.
Різновиди ходьби
і бігу
|
1 хв
|
|
5.
Загальнорозвивальні
вправи в парах
|
8 хв
|
|
6.
Спеціальні вправи
баскетболіста для м'язів рук і ніг
|
1 хв
|
|
Основна частина (27 хв)
|
||
1.
Передача м'яча
двома руками від грудей на місці з лівого і правого бокум в русі
|
2 хв
|
У повільному темпі.
Відстань між учнями 3-4 м.
У парах по черзі по колу, де
гравці з м'ячем обводять гравців без м'яча.
Виконується з різних точок
від щита.
Розподілити клас на трійки,
де два нападаючих і один захисник.
Нападаючий з м'ячем наводить
захисника на другого нападаючого.
Використовуються як основний
так і додатковий щити
|
2.
Передача м'яча
двома руками з-за голови на місці
|
2 хв
|
|
3.
Передача м'яча
двома руками від грудей від підлоги
|
2 хв
|
|
4.
Ведення м'яча зі зміною
швидкості руху
|
2 хв
|
|
5.
Кидок м'яча
однією рукою з місця з 3-4 м.
|
4 хв
|
|
6.
Кидок м'яча після
ведення і подвійного кроку з різних боків щита
|
6 хв
|
|
7.
Взаємодія гравців
у команді з використанням наведення на гравця
|
2 хв
|
|
8.
Навчальні ігри за
спрощеними правилами 1 х 1, 2 х 2
|
7 хв
|
|
Заключна частина (4 хв)
|
||
1.
Шикування в
шеренгу.
|
1 хв
|
Аналізується та оцінюється
техніка виконання ведення і кидка м'яча після подвійного кроку
|
2.
Підбиття
підсумків уроку
|
2 хв
|
|
3.
Організований
вихід зі спортивного залу
|
1 хв
|
План-конспект уроку № Дата ___________
Тема: Баскетбол
Завдання:
1.
Ознайомити з
технікою передач м'яча однією рукою від плеча.
2.
Повторити техніку
виконання передач м'яча на місці і в русі в парах.
3.
Формувати вміння
використовувати вивчені елементи в навчальних іграх.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м'ячі, щити.
Зміст уроку
|
Дозу-вання
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Підготовча частина (14 хв)
|
||
1.
Організаційний
момент, привітання з класом, шикування в шеренгу, рапорт
|
1 хв
|
Перевірити стан спортивної
форми учнів та стан здоров'я за допомогою вимірювання пульсу.
Учні розташовуються по колу.
|
2.
Повідомлення
завдань уроку та теоретичної теми «Раціональне харчування спортсмена». Воно
забезпечує енергетичні та інші потреби організму в тому числі і необхідний
рівень обміну речовин.
|
1 хв
|
|
3.
Організовуючі
вправи на місці
|
2 хв
|
|
4.
Різновиди ходьби
і бігу
|
1 хв
|
|
5.
Загальнорозвивальні
вправи в парах
|
8 хв
|
|
6.
Спеціальні вправи
баскетболіста для м'язів тулуба і ніг
|
1 хв
|
|
Основна частина (27 хв)
|
||
1.
Передача м'яча
двома руками від грудей на місці з лівого і правого бокум в русі
|
2 хв
|
Відстань до 5 м.
Відстань до 4 м.
Відстань до 5 м.
Дистанція між передачами 2-3
м.
Пересування у повільному
темпі.
Виконується з різних точок
від щита.
Перший номер виконує кидки, а
другий подає м'яч. Потім навпаки.
Клас розподілити на два
відділення по три учасники
|
2.
Передача м'яча
двома руками з-за голови на місці
|
2 хв
|
|
3.
Передача м'яча
двома руками від грудей від підлоги
|
2 хв
|
|
4.
Ведення м'яча зі
зміною швидкості руху
|
2 хв
|
|
5.
Кидок м'яча
однією рукою з місця з 3-4 м.
|
4 хв
|
|
6.
Кидок м'яча після
ведення і подвійного кроку з різних боків щита
|
6 хв
|
|
7.
Взаємодія гравців
у команді з використанням наведення на гравця
|
2 хв
|
|
8.
Навчальні ігри за
спрощеними правилами 1 х 1, 2 х 2
|
7 хв
|
|
Заключна частина (4 хв)
|
||
1.
Шикування в шеренгу
|
1 хв
|
Аналізується та оцінюється
техніка кидка м'яча однією рукою з місця з 3-4 м
|
2.
Підбиття
підсумків уроку
|
2 хв
|
|
3.
Організований
вихід зі спортивного залу
|
1 хв
|
План-конспект уроку Дата ___________
Тема: Баскетбол
Завдання:
1. Ознайомити з технікою ловіння м'яча на різній висоті.
2.
Повторити техніку кидка
м'яча з місця і після подвійного кроку.
3. Повторити способи тактичних дій гравців у нападі за допомогою
пересічення.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м'ячі, щити.
Зміст уроку
|
Дозу-вання
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Підготовча частина (15 хв)
|
||
1.
Організаційний
момент, привітання з класом, шикування в шеренгу, рапорт
|
1 хв
|
Перевірити стан спортивної
форми та стан здоров'я учнів.
Пояснити основні правила
безпеки під час передач м'яча на місці і в русі.
Вправи виконувати з високою
амплітудою для розтягування основних м'язових груп
|
2.
Повідомлення
завдань уроку
|
2 хв
|
|
3.
Організовуючі
вправи на місці
|
2 хв
|
|
4.
Різновиди ходьби
і бігу
|
1 хв
|
|
5.
Загальнорозвивальні
вправи в парах
|
8 хв
|
|
6.
Спеціальні вправи
баскетболіста для м'язів тулуба і ніг
|
1 хв
|
|
Основна частина (26 хв)
|
||
1.
Передача м'яча
двома руками від підлоги у русі
|
3 хв
|
Відстань 3-4 м.
Передачі на висоті 1-1,8 м.
Використовуються стійки для
обведення
Виконується потоком на кожний
щит.
Клас розподілити на чотири
групи (по дві на кожен щит), виконується потоком.
|
2.
Передача м'яча однією
рукою від плеча і ловіння на різній висоті двома руками
|
2 хв
|
|
3.
Ведення м'яча зі
зміною напрямку руху
|
5 хв
|
|
4.
Кидок м'яча
однією рукою з місця з 3-4 м по центру щита.
|
5 хв
|
|
5.
Кидок м'яча після
ведення і подвійного кроку з кутів майданчика
|
6 хв
|
|
6.
Взаємодія гравців
у команді за допомогою пересічення
|
2 хв
|
|
7.
Навчальні ігри за
спрощеними правилами
2 х 2, 3 х
3
|
7 хв
|
|
Заключна частина (4 хв)
|
||
1.
Шикування в
шеренгу
|
1 хв
|
Аналізується та оцінюється
техніка ведення м'яча зі зміною напрямку руху
|
2.
Підбиття підсумків
уроку
|
2 хв
|
|
3.
Організований
вихід зі спортивного залу
|
1 хв
|
Завдання:
1. Повторити техніку виконання «човникового» бігу 4 х 9 м.
2.
Формувати
комплексний прояв швидкості у бігу на 30 м.
3. Сприяти розвитку витривалості під час рівномірного бігу
до 700 м.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: свисток, м'ячі, секундомір,
скакалки, кеглі.
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Підготовча частина (13 хв)
|
||
1.
Шикування в
шеренгу, рапорт
|
2 хв
|
Перевірити стан спортивного
одягу та взуття.
Фронтальний метод організації
діяльності учнів.
Слідкувати за поставою
|
2.
Повідомлення
завдань уроку
|
2 хв
|
|
3.
Стройові вправи
на місці
|
2 хв
|
|
4.
Загальнорозвивальні
вправи в русі
|
7 хв
|
|
Основна частина (27 хв)
|
||
1.
Спеціальні вправи
бігуна:
̶ біг з високим підніманням стегна;
̶ біг на місці з
високим підніманням стегна в упорі;
̶ дріботливий біг;
̶ біг із закиданням гомілки;
̶ біг стрибками
|
5 хв
|
Пояснити, показати.
Виправляти помилки повторним
поясненням.
Фронтально-потоковий метод
організації діяльності учнів.
Слідкувати за правилами
виконання вправи.
Слідкувати за бігом по
дистанції та фінішування.
У повільному темпі.
Без урахування часу.
Слідкувати за диханням.
Ігровий метод організації
учнів
|
2.
«Човниковий біг»
4 х 9 м
|
3 хв
|
|
3.
Біг на 30 м
|
6 хв
|
|
4.
Багаторазові
стрибки з поворотами на 90°, 180° та 360°
|
4 хв
|
|
5.
Рівномірний біг
до 700 м
|
4 хв
|
|
6.
Рухливі ігри з
бігом і стрибками. Гра у футбол, піонербол.
|
5 хв
|
|
Заключна частина (5 хв)
|
||
1.
Шикування в
шеренгу.
Вправи на
увагу
|
2 хв
|
Концентрація уваги.
Оцінити техніку спеціальних
вправ бігуна
|
2.
Підбиття
підсумків уроку
|
2 хв
|
|
3.
Домашнє завдання
|
1 хв
|
План-конспект уроку Дата
___________
Тема: Легка
атлетика
Завдання:
1. Повторити спеціальні стрибкові вправи.
2.
Повторити
«Човниковий» біг 4 х 9 м.
3.
Повторити
багаторазові стрибки зі скакалкою.
4.
Рівномірний біг до 700 м.
5. Рухливі ігри
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: свисток, м'ячі, секундомір,
скакалки.
Зміст уроку
|
Дозу-вання
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Підготовча частина (13 хв)
|
||
1.
Шикування в
шеренгу, рапорт
|
1 хв
|
Перевірити стан здоров'я
учнів за допомогою вимірювання пульсу та стан спортивного одягу.
Фронтальний метод організації
діяльності учнів.
|
2.
Повідомлення
завдань уроку
|
2 хв
|
|
3.
Історія розвитку
легкої атлетики в Україні. Українські атлети володіють світовими рекордами:
Сергій Бубка (стрибки з жердиною – на стадіоні та у приміщенні), Інеса
Кравець (потрійний стрибок) і Наталія Добринська (п'ятиборство).
|
2 хв
|
|
4.
Перешикування на
місці в шерензі
|
1 хв
|
|
5.
Різновиди ходьби
та бігу по прямокутнику
|
2 хв
|
|
6.
Загальнорозвивальні
вправи в русі
|
5 хв
|
|
Основна частина (27 хв)
|
||
1.
Спеціальні стрибкові вправи:
̶ стрибки через
перепону;
̶ стрибки вгору з місця з двох ніг;
̶ багатоскоки;
̶ стрибки вгору з місця з двох ніг із
подоланням перешкод
|
6 хв
|
Пояснити, показати. Виправляти
помилки повторним поясненням.
Фронтально-потоковий метод
організації діяльності учнів.
На двох ногах, на одній, з
подвійним стрибком уперед.
У повільному темпі.
Без урахування часу.
Чергувати біг з ходьбою.
Ігровий метод організації
учнів
|
2.
«Човниковий біг»
4 х 9 м
|
7 хв
|
|
3.
Багаторазові
стрибки зі скакалкою
|
4 хв
|
|
4.
Рівномірний біг
до 700 м
|
5 хв
|
|
5.
Рухливі ігри з
бігом і стрибками. Гра у футбол, піонербол.
|
5 хв
|
|
Заключна частина (5 хв)
|
||
1.
Шикування в
шеренгу.
Вправи на
відновлення дихання
|
2 хв
|
На місці у повільному темпі.
Концентрація уваги.
Оцінити техніку виконання
«човникового» бігу 4 х 9 м
|
2.
Підбиття
підсумків уроку
|
2 хв
|
|
3.
Домашнє завдання
|
1 хв
|
План-конспект уроку Дата ___________
Тема: Легка
атлетика
Завдання:
1. Повторити техніку
виконання спеціальних стрибкових вправ.
2.
Вивчити основні складові
техніки стрибку у довжину з розбігу.
3. Розвивати витривалість у бігу до 900 м.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: свисток, м'ячі, секундомір,
скакалки.
Зміст уроку
|
Дозу-вання
|
Організаційно-методичні вказівки
|
Підготовча частина (13 хв)
|
||
1.
Шикування в
шеренгу, рапорт
|
1 хв
|
Перевірити стан спортивного
одягу та стан здоров'я учнів.
Отримати зворотню інформацію.
Слідкувати за поставою
|
2.
Повідомлення
завдань уроку
|
2 хв
|
|
3.
Правила техніки
безпеки під час занять легкою атлетикою
|
2 хв
|
|
4.
Перешикування на
місці в шерензі
|
1 хв
|
|
5.
Ходьба на носках
і п'ятках
|
2 хв
|
|
6.
Загальнорозвивальні
вправи в русі
|
5 хв
|
|
Основна частина (27 хв)
|
||
1.
Спеціальні стрибкові вправи:
̶ стрибки зі
скакалкою (на одній нозі, на двох, із просуванням упред, назад);
̶ стрибки у
висоту з місця з двох ніг;
̶ стрибок уздовж гімнастичної лави з двох ніг
просуваючись вперед
|
7 хв
|
Пояснити, показати. Виправляти
помилки.
Фронтально-потоковий метод
організації діяльності учнів.
Пояснити, показати.
Виправляти помилки.
У повільному темпі.
Без урахування часу.
Чергувати біг з ходьбою.
Ігровий метод організації
учнів
|
2.
Стрибок у довжину
з розбігу «зігнувши ноги»:
̶ відштовхування
з одного кроку;
̶ стрибок із 2-3
бігових кроків з розбігу та приземлення;
̶ стрибок у довжину з короткого розбігу з
приземленням та вихід зі стрибкової ями
|
9 хв
|
|
3.
Рівномірний біг
до 900 м
|
6 хв
|
|
4.
Рухливі ігри з
бігом і стрибками. Гра у футбол, піонербол.
|
5 хв
|
|
Заключна частина (5 хв)
|
||
1.
Шикування в
шеренгу.
Вправи на
увагу
|
2 хв
|
Оцінити кращих учнів, які
брали участь у рухливих іграх
|
2.
Підбиття
підсумків уроку
|
2 хв
|
|
3.
Домашнє завдання
|
1 хв
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий